نصب سقف کشسان

نصب سقف کشسان

نصب سقف کشسان

معمولا یکی از مواردی که افراد در دکوراسیون نادیده می گیرند سقف خانه ها می باشد.

ما همیشه برای تزئین دکور خانه ها، دیوار ها و کف هر اتاق به دنبال تزئینات مختلفی هستیم ولی کمتر افرادی هستند که به فکر تزئین دکور سقف خانه باشند البته شاید به این دلیل باشد که سقف زیاد در معرض دید نیست و نسبت به دیگر مکان های خانه کمتر به چشم می آید و نهایتا به یک رنگ آمیزی ساده بسنده می کنند.

استفاده از نقش های مختلف در سقف، دیوار، کف سالن و… می تواند فضای هنری ایجاد کند. یکی از روش هایی که می توان برای تغییر و تزئین دکور سقف خانه، محل  کار و… ایجاد نمود سقف های کشسان می باشد.

اجرای سقف کشسان ساده ترین و ارزان ترین راه برای جلوه بخشیدن و نظم دادن به سقف و فضای داخلی خانه می باشد همچنین این روش تمیز ترین و سریعترین گزینه است زیرا نصب آن زمان زیادی نمیبرد و مانند دیگر سقف ها کثیف کاری زیادی ندارد.

ویژگی نصب سقف کشسان

 ویژگی های نصب سقف کشسان

در هنگام نصب این نوع سقف ها هیچ گونه گرد و غبار و خاک ایجاد نمیشود.

بعد از اتمام کار به تمیز کاری خیلی زیادی احتیاج نیست و با یک گردگیری ساده کار به اتمام می رسد.

کل فرآیند نصب سقف زمان زیادی نمیبرد و مدت زمان نصب سقف بسته به اندازه، پیچیدگی هندسی آن بستگی دارد مانند:

وجود زاویه ها زیاد در سقف، وجود برآمدگی و تعداد لامپ های سقف و…

به طور کلی نصب سقف در یک اتاق مربع یا مستطیل از 15 الی 20 متر مربع 2-4 ساعت زمان میبرد و اگر می خواهید چندین چراغ درون سقف نصب کنید به خاطر داشته باشید که تنظیم یک نقطه برای هر یک از آن ها زمان نصب را حدود 20 دقیقه افزایش می دهد.

نصب در سازه های پیچیده  چند سطحی به مهارت و زمان زیادتری احتیاج دارد و نصب آن در اتاقی با همان مشخصات قبل می تواند 8-10 ساعت زمان ببرد.

تجهیزات و قطعات نصب

تجهیزات و قطعات لازم

نصب سقف های کششی نه تنها به مهارت بلکه به مجموعه ای کامل از ابزار نیاز دارد. در مرحله اندازه گیری و نصب این نوع سقف ها، رولت ، سطح لیزر و سایر وسایل اندازه گیری دقیق مورد نیاز است و سقف “به اندازه” اتاق ساخته شده است ، و خطاها غیر قابل قبول هستند. برای رفع نمایه ، که سقف را نگه خواهد داشت ، به یک پانچر و یک پیچ گوشتی نیاز دارید. از فلزیاب برای تشخیص لوله ها و سیم ها در ضخامت دیواره ها استفاده می شود. لازم است که استاد در حین کار به ارتباطات مهندسی آسیب نرساند. پارچه سقفی از PVC پس از پردازش توسط یک یک بخار قوی صاف می شود و با کمک تیغه های مخصوص نصب ، روی پروفایل نصب می شود.

مراحل نصب سقف های کشش

ترتیب دقیق کار به ویژگی های اتاق و ساختار سقف بستگی دارد اندازه گیری ها، که هنگام سفارش سقف کششی انجام می شود.

دقت اندازه گیری ها شرط لازم برای نصب با کیفیت است، فرد بدون تجربه و تجهیزات ویژه بعید است که بتواند تمام پارامترها را بطور مستقل اندازه گیری کند. نصب پارچه های از قبل برش شده به جسم. علامت گذاری مکان های بستن پروفایل روی دیوارها.

گروه پارتاک یکی از مجریان اجرای سقف کشسان در اصفهان می باشد و شما می توانید با استفاده از طرح های متنوع این گروه  فضای خانه خود را دگرگون کرده و نمای زیبایی را داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *