نحوه نگهداری از سقف کشسان چگونه است

نحوه نگهداری و مراقبت از سقف کشسان چگونه است

سقف کشسان ایده جدیدی برای تزئین و طراحی سقف بیمارستان ها ، مهدکودک ها ، مراکز تفریحی ، رستوران ها ، منازل و غیره است.سقف های کشسان به لطف مزایای بسیار زیادی که دارند ، بسیا محبوب شده اند.در مقالات قبلی ، در مورد سقف کشسان و مزایا استفاده از سقف کشسان صحبت کردیم.مشتریان ما اغلب میپرسند که چگونه از سقف های کشسان مراقبت کنیم.در اینجا در مورد شیوه صحیح مراقبت و نگهداری از سقف کشسان و هم چنین نحوه تمیز کردن آن آورده شده است.

پس از نصب و اجرای سقف کشسان اصفهان ، شما تا مدت زیادی شاهد زیبایی و جذابیت این نوع سقف خواهید بود.اما با گذشت زمان مشاهده می کنید ، رنگ ها مات و کسل کننده شده اند و این بخاطر لایه ای از گرد و غبار است که روی روکش ایجاد شده است و در اینجا شما چاره ای جز تمیز کردن نخواهید داشت.

سقف کشسان نصب شده در آشپزخانه بیشتر در معرض چربی ها و گرد و غبار و رطوبت قرار میگیرد.پیشنهاد ما این است که برای حفظ زیبایی و افزایش طول عمر سقف کشسان آشپزخانه ، حداقل ماهی یکبار اقدام به تمیز کردن آن نمایید.

تمیز کردن سقف کشسان

تمیز کردن سقف کشسان

تمیز کردن سقف کشسان اصفهان کار دشواری است ، بنابراین این روند باید با نهایت دقت و آماده سازی انجام شود.یکی از مشکلاتی که شما زمان تمیز کردن با آن مواجه هستید ، دسترسی سخت به سقف است.پس اولین نکته برای تمیز کردن سقف این است که یک چهار پایه مخصوص و یا نردبان تهیه کنید تا با وجود آن براحتی بتوانید به سقف دسترسی داشته و با خیال راحت سقف را تمیز کنید.

قبل از شروع تمیز کردن باید هر چیزی را که باعث سوراخ کردن و آسیب به روکش می شود را از خود جدا کنید.مثل انگشتر

یکی دیگر از مواردی که قبل از شروع فرآیند تمیز کردن سقف باریسول اصفهان باید انجام دهید ، جمع آوری ابزار آلات و مواد لازم است.مهمترین چیزی که شما برای این منظور نیاز دارید نردبان یا چهار پایه با کیفیت و راحت است تا با وجود آن از بروز حوادث و ناراحتی ها در حین کار جلوگیری شود.

دومین عنصر مهم تهیه اسفنج مناسب در اندازه های مختلف است.مواد شوینده و بدون ذرات ساینده از دیگر چیزهایی است که قبل از شروع کار ، باید آنها را تهیه کنید.

مراقبت از سقف کشسان

برخی از افراد زمان تمیز کردن از محصولات تمیز کننده خشن استفاده می کنند که این مواد ممکن است به روکش آسیبی برسانند که غیرقابل جبران باشد.همین مورد در مورد برس و اسفنج هایی که برای تمیز کردن خاک استفاده می شود نیز صدق می کند.

پس قبل از شروع تمیز کردن آلاینده ها ، باید نوع سقف کشسان را شناسایی کنید تا محصولات تمیز کننده را به درستی انتخاب کنید.روکش به دو نوع تقسیم می شود: پارچه و PVC. سقف کشسان که از نوع خاصی از پلیمر PVC  ساخته شده است به گونه ای است که کمتر گرد و غبار و رطوبت را به خود جذب می کند.

سقف های کششی اگر به درستی مراقبت شوند ، میتوانند 10 سال و حتی بیشتر کارایی داشته باشند و زیبایی خود را حفظ کنند.پس برای ماندگاری بیشتر و حفظ ظاهر این نوع سقف بهتر است که بطور منظم آن را تمیز کنید و در حین تمیز کردن ، مراقب باشید تا آسیبی به سقف وارد نکنید.

نتیجه گیری:

در بیشتر موارد ، کافی است یکبار در ماه سقف را با یک پارچه مرطوب ، تمیز کنید و سالانه یک بار سقف را با آب صابون یا مواد شوینده مخصوص بشویید.نکته اصلی که باید بدانید این است که در هنگام تمیز کردن سقف نمی توانید از اشیاء تیز و مواد ساینده استفاده کنید که این امر می تواند به سقف آسیب جدی وارد کند.مناسب ترین گزینه برای تمیز کردن سقف ، آب ساده یا آب صابون است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *