باریسول اتاق خواب اصفهان

باریسول اتاق خواب اصفهان

باریسول اتاق خواب اصفهان

سقف کشیده باریسول یک ورق غیر قابل اشتعال از PVC است . که تحت تأثیر گرما در حاشیه دیوارها سفت شده است. سیستم دیواره باریسول از همان فناوری نوآورانه سقف باریسول استفاده می کند که برای استفاده عمودی کامل شده است. نصب سریع باریسول با ریل های آلومینومی انجام می شود . سقف های باریسول به سقف های کشسان معروف می باشد. باریسول انواع مختلفی درد و در فضاهای مختلفی از جمه مسکونی و تجاری و… نصب می شود می توان آن را در اناق خواب نصب کرد.  باریسول اتاق خواب دارای طراحی های بسیار رویایی می باشد در این مقاله با اجرای باریسول اصفهان همراه باشد

باریسول اتاق خواب اصفهان

پارچه های باریسول استریچ

علاوه بر سقف ، پارچه های کششی باریسول همچنین برای سیستم های دیواری باریسول قابل استفاده است. باریسول آرتولیس به دلیل دوام بالا ، ماده پیشنهادی ما برای سیستم های دیواری در مناطقی است که میزان نوردهی بالایی دارند. با این حال ، مواد کششی کلاسیک باریسول همچنین برای کاربردهای دیواری بسیار سازگار است و همچنین با ویژگی های صوتی بهبود یافته قابل چاپ و دارای نور پس زمینه است.

مزایای باریسول

سقف های کشیده باریسول در بازسازی یا ساخت و ساز ساختمان های جدید تطبیق می یابد. راه حل عالی برای حل مشکلات فنی ، آنها یک طراحی منحصر به فرد و یک نتیجه عالی ارائه می دهند. محصولات باریسول به حدی سازگار هستند که علاوه بر سقف ، از این سیستم های پیشگام می توان برای پوشش های دیواری ، نمایشگاه ها ، طرح ریزی ، آکوستیک بهبود یافته ، روشنایی خلاقانه و نمایشگرهای سه بعدی نیز استفاده کرد.

  • نوآورانه – محصولات باریسول هنگام طراحی و کاربرد ، امکانات بی پایان را ارائه می دهند تنوع در رنگ های انتخابی و دارای قابلیت چاپ طرح دلخواه شما می باشد.
  • تضمین شده – با بالاترین مشخصات تولیدی ، ورق های کششی باریسول همه با ضمانت 10 ساله عرضه می شوند
  • ایمن – با پشت سر گذاشتن بیش از 40 سال پشت سر آنها ، مواد باریسول تضمین می شوند که مطابق با مقررات آتش نشانی و بهداشتی اروپایی و بین المللی ، ایمن ترین در بازار باشد. باریسول ایمن و ضد حریق می باشد. مقاوم در برابر زلزله می باشد.
  • آگاهی از محیط زیست – باریسول متعهد به توسعه محصول پایدار است ، از عرضه تا پایان دفع زندگی . قابل بازیافت می باشند و با محیط زیست به خوبی سازگار می باشند.

باریسول ساده و طرح دار اتاق خواب

باریسول های ساده به صورت رنگی می باشند که در آن هیچ طرحی استفاده نشده است که بهتر است برای اتاق خواب از رنگ های خنثی و آرام بخش استفاده شود که باعث خواب آرام شود رنگ های آنها بر طبق سلیقه شما انتخاب می شود و می توان با فیبر های نوری به آن جلوه های زیبایی را بدهید . اما باریسول های طرح دار را می توانید با انواع مختلفی از طرح ها نصب کنید که معمولا در اتاق خواب از طرح های آسمان در شب و عکس های شخصی استفاده می کنند.

باریسول اتاق خواب اصفهان

قاب های باریسول

قاب های که برای باریسول استفاده می شود متناسب با رنگ و دکوراسیون داخلی اناق خواب انتخاب می شوند. حتی اگر باریسول به صورت طرح دار می باشد رنگ قاب بهتر است رنگ پس زمینه آن انتخاب شود البته انتخاب رنگ یک موضوع سلیقه ای است که می توانید با توجه به سلیقه خود رنگ قاب و حتی طرح باریسول را انتخاب کنید .

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با اجرای سقف کشسانی اصفهان تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *