طراحی باریسول اتاق کودک

طراحی باریسول اتاق کودک

باریسول یا سقف کشسان مجازی که در زیبایی و دکوراسیون تاثیر بسزایی ارد میتواند در هر مکانی مانند اتاق کودک ، پذیرایی ، آشپزخانه و… مورد استفاده قرار گیرد. برای اطلاعات درباره اجرای سقف کشسان اصفهان در قسمت های مختلف خانه میتوانید سایر مقالات سایت را مطالعه کنید. ما در این مقاله قصد داریم درباره تاثر باریسول ، طراحی و اجرای آن در اتاق کودک مطالبی را ارائه دهیم. اگر به فکر خانواده و کودک خود هستید با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

دکوراسیون اتاق کودک

اتاق کودک فضایی مهم در خانه محسوب میشود که در روح و جسم کودک تاثیر زیادی دارد . اتاق او مکانی ایس برای خواب ، درس خواندن ، بازی کردن و… بنابراین باید طوری دکوراسیون را انجام داد که از هر لحاظ کودک بتواند با آن ارتباط برقار کند و دچار مشکلات متعددی نشود.

طراحی باریسول اتاق کودک

بسیاری تصور میکنند دکوراسیون تنها چیدمان وسایل و تنوع آنها است در حالی که رنگ و نوع دیوار ها و سقف نیز در دکوراسیون مهم است . یکی از نمونه سقف های پیشنهادی برای اتاق کودک استفاده از باریسول های مختلف است .که در ادامه طرح ها و تاثیرات آن بر اتاق و کودک را توضیح خواهیم داد.

مزایای سقف کشسان در اتاق کودک

طرح ها و رنگ ها از لحاظ روانشناسی میتواند تاثیر زیادی بر روحیه و هوش و استعداد کودک بگذارد بنابراین استفاده از سقف کشسان یا باریسول  به دلیل تنوع طرح و رنگ میتواند شما را در انتخاب و طراحی اتاق یاری کند. یکی دیگر از مزایای باریسول ها این است که عایق صدا و دما هستند. پس با استفاده از سقف کشسان دیگر نگران آرامش و خواب کودک نیستید. همچنین برای دما میتوانید با تنظیم دمای مناسب دیگر نگران سرما یا گرمای زیاد نباشید.

از دیگر مزیت های باریسول این است که راحتی میتوان سقف را تعویض و یا به طور کل برداشته شود. بنابراین اگر زمانی کودک شما از طرح سقف خسته شد میتوانید با رشد کودک و متناسب با سن او طرح سقف را عوض کنید و یا کلا آن را بردارید و از سقف اصلی استفاده کنید.

طراحی باریسول اتاق کودک

دکوراسیون اتاق کودک با باریسول

همانطور که گفته شد در طراحی دکوراسیون رنگ ها تاثیر زیادی دارند پس در انتخاب طرح و رنگ باریسول اتاق کودک دقت کنید. پیشنهاد میشود که از طرح های و عکس های مورد علاقه کودک استفاده شود . یا میتوانید از طرح های آرامش بخش مانند آسمان  پر ستاره و… استفاده کنید. با انتخاب یک طرح مناسب میتوانید کودک را سر ذوق و شوق بیاورید و استعدادهای او را شکوفا کنید . اگر از رنگ های اشتباه استفاده کنید میتواند روحیه کودک را خراب کند مثلا رنگ های جیغ مانند قرمز برای کودک خسته کننده و زننده میباشد. پس سعی کنید از رنگ های ملایم آبی ، صورتی ، کرم و … که خنثی و ملایم هستند استفاده کنید.

اجرای باریسول

برای اجرای باریسول در اتاق کودک نیاز به یک تیم متخصص و حرفه ای دارید . البته قبل از آن بهتر است با یک کارشناس یا مشاور در مورد طرح مورد نظر مشورت کنید. پیشنهاد ما استفاده از علم و تجربه کارشناسان و مشاوران گروه پارتاک دکور میباشد که علاوه بر آن در نصب و اجرای سقف باریسول در اصفهان مهارت بسیاری دارد.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *