طراحی باریسول اتاق کودک

سقف کاذب باریسول چیست

سقف کاذب باریسول چیست

در این قسمت می خواهیم شما را با یکی از جدید ترین و به روز ترین مدل های سقف کاذب در جهان آشنا کنیم. این سقف جدید سقف کشسان اصفهان نام دارد و حالت کشسانی داشته و موقع نصب با حرارت مسقیم کشیده شده و نصب می شود. پس ازمدت زمانی که می گذرد سقف سرد شده و در مقیاس مورد نظر ثابت می ماند. به خاطر داشتن همین خصوصیات به این نام معروف شده است.

نام دیگر این سقف باریسول است. علت نام گذاری این سقف این است که اولین شرکتی که این سقف کاذب را وارد بازار ایران کرد، شرکتی بود با همین نام که بعد ها این سقف را با نام باریسول هم معنی کردند ولی درایران  بیشتر به اسم سقف کشسان می شناسند.

اکثریت در طرح های مختلف و تنوع در محصول این نوع سقف به محبوب ترین و پر کاربرد ترین نمونه مورد استفاده در دنیا معرفی کرده است. استفاده از این نوع سقف کاذب می تواند طرح های رویا پردازنده خود را رنگ حقیقت بخشند. سقف کشسان علاوه بر سقف می توانند برای دیوار نیز اجرا شوند. به همین خاطر می توانید طراحی منظم از دیوار و یا هر جایی در محیط خود با استفاده از نقوش هندسی  و یا تصاویر یک پارچه  طرح ریزی و به سرانجام برسانید.

مزایا نصب سقف کشسان در محیط های اداری

اکثر مشتریان در مورد جنس سقف کاذب باریسول سوال می کنند ما در این جا می خواهیم این موضوع را بررسی کنیم.

جنس پارچه سقف کشسان از 90 % pvc  و 5 % پلاستی سایزر و 5 % افزودنی های مجاز تشکیل شده است. پلاستی سایزر های موجود در سقف باعث خاصی کشسانی آن می شوند. ضخامت این سقف بین 0.18 تا 0.25 میلی متر ( 18 میکرون تا 25 میکرون ) می باشد و جزء متریال های بسیار نازک و سبک ساختمانی است. این سقف ها به دلیل وجود زینک اکساید که کشنده و از بین برنده باکتری های قارچ است، آنتی باکتریال به حساب می آید. به دلیل وجود کلر در ترکیب آن ، سقف کشسان ضد اشتعال و اصطلاحا نسوز است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *