سقف کشسان آینه ای

سقف کشسان آینه ای

سقف کشسان آینه ای

پانل های سقفی آینه یا همان سقف کشسان آینه ای, انعطاف پذیری یک صفحه کششی باریسول را با قابلیت های بازتابنده یک آینه واقعی ادغام می کند. پارتاک دکور, مجری انواع سقف کشسان اصفهان و اجرای باریسول اصفهان در این مقاله شما را با سقف کشسان آینه ای آشنا می کند.بازتاب استثنایی آینه مانند باریسول ، مزایای بسیاری نسبت به آینه های سنتی دارد.سقف آینه ای کشسان که به صورت نقره یا طلا موجود است ، تمیز و نگهداری آن آسان است. بر خلاف آینه های سنتی شیشه ای ، سقف کشسان آینه ای شکسته و خرد نمی شود و این کار را برای استفاده در اماکن عمومی بسیار ایمن می کند.

نصب و راه اندازی سقف آینه ای

برخلاف روکش استاندارد کشش باریسول ، مواد آینه مانند با استفاده از گرما نصب نمی شوند. در عوض ، آن را در اطراف قاب های ساخته شده از نوع سفارشی پیچیده و در محل با نوارهای آلومینیومی نگه می دارد.مانند سایر سیستم سقف کشسان ، از زمان نصب سریع بهره می برد و برای برنامه های قابل حمل به راحتی قابل حذف و نصب مجدد است.

سقف کشسان آینه ای

طراحی خیره کننده

آینه ها فضا ها را باز می کنند و نور را منعکس می کنند و اتاق خواب شما از هر نوع نور طبیعی یا مصنوعی که دارد ، روشن تر به نظر می رسد. سقف های آینه ای همچنین می توانند لمس زرق و برق را به اتاق خواب اضافه کنند و با سبک دکوراسیون معاصر یا هنری به خوبی کار می کنند.

کاربرد این نوع سقف چیست؟

سقف آینه ای کشسان یک سیستم سقفی معلق است که از دو مؤلفه اساسی تشکیل شده است: یک مسیر پیرامونی و غشای پارچه ای سبک که کشیده شده و به داخل آن می چسبد. علاوه بر سقف ، سیستم می تواند برای پوشش های دیواری ، دیفیوزرهای نوری ، پانل های شناور ، نمایشگاه ها و شکل های خلاقیت استفاده شود.آینه های سقفی همچنین می توانند در حمام کارایی خوبی داشته باشند ، خواه کاشی های سقفی چسب را انتخاب کنید یا آینه قاب دار آویزان کنید. برای تکمیل وسایل حمام و سایر لوازم جانبی می توانید قاب آینه را هماهنگ کنید.یکی از نگرانی های اصلی در مورد آینه های سقفی در اتاق خواب ، ایمنی است. آینه ها می توانند سنگین باشند و هیچ کس نمی خواهد در هنگام خوابیدن آینه روی آنها آسیب ببیند. در نظر بگیرید که یک پیمانکار باتجربه را استخدام کنید یا اگر می خواهید پروژه را خودتان انجام دهید ، یک آینه با وزن سبک تر انتخاب کنید. در نظر بگیرید که از آینه هایی که مخصوص آویز از سقف ساخته شده اند استفاده کنید. این آینه های مخصوص از مواد سبک تر ساخته شده و از طریق سیستم مخصوص نصب آویزان می شوند. برخی از مالکان خانه, کاشی های آینه ای آکریلیک را انتخاب می کنند که وزن کمتری نسبت به شیشه دارند و ضد انعطاف پذیر هستند. اکریلیک را می توان برش داد تا مناسب باشد و در برابر خراش مقاوم است. با این حال ، مراقب باشید که کاشی ها را به هنگام نصب پیچ ندهید ، یا به ظاهر آینه ای جالب برای خانه خود ایجاد کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *