انواع سقف کشسان

انواع سقف کشسان

سقف کشسان در انواع جنس و افکت پارچه‌ های متفاوت عرضه می‌شود که می‌توان از انواع مختلف به مدار زیر اشاره کرد:

  1.  سقف های لاکر در رنگ های متنوع
  2. سقفهای طرح چرم
  3. سقفهای ترنس لوسید
  4. سقفهای ساتین
  5. سقفهای طرح مخمل
  6. سقفهای گلکسی
  7. سقف رویال
  8. سقف آینه ای

گروه پارتاک به عنوان یکی از مجریان سقف کشسان اصفهان در این مقاله شما را با این نوع سقف ها بیشترآشنا می کند. در مقالات قبل کاربرد های سقف کشسان را بازگو کردیم و دراین مقاله نیز انواع سقف کشسان را نام برده و دو مورد را شرح می دهیم. با ما همراه باشید تا در مقالات بعدی نیز انواع دیگر را برای شما بازگو کنیم.

انواع سقف کشسان

یکی از انواع سقف های کشسان می‌توان به سقف لاکر اشاره کرد  که به دلیل سطح صاف و براق  و تنوع رنگ متنوع جایگاه ویژه ای بین طراحان دکوراسیون دارند و از این سقف به وفور در پاساژها، استخرها، رستوران‌ها، مکان‌های درمانی و تفریحی و منازل و…. استفاده میشود

برای این نوع از سقف های کشسان که جز سقفهای غیر تو گذر هستند.از نورپردازی متنوع و گوناگون استفاده می‌شود که می‌توان به:

 انواع هالوژنها

انواع کریستال

فیبر نوری و…..

اشاره کرد که هر کدام زیبایی این نوع سقف را چندین برابر میکند.

یکی دیگر از سقف های کشسان سقف های گلکسی می باشد. اگر به دنبال دکوراسیون اتاق خواب خیره کننده ، عاشقانه و منحصر به فرد هستید ، درخشش ستارگان در اتاق تاریک شب انتخاب مناسبی خواهد بود فرقی نمی کند جوان یا پیر, همه می خواهند تا در یک آسمان شب تابستانی پر از ستاره  به خواب روند. ستارگان سقف آرامش بخش , ما را به آرامش در خواب دعوت می کنند.

انواع سقف کشسان

یکی دیگر از سقف ها, سقف آینه ای می باشد. سقف های آینه ای به شکلی بزرگ در دنیای طراحی داخلی بازگردانده می شوند. ما آنها را از دهه هفتاد قرن گذشته در عکس ها و فیلم ها دیده ایم و اکنون از این سقف های درخشان استقبال می کنیم که دوباره جاری می شوند. سقف های آینه ای، پر زرق و برق و مدرن می باشند، و باعث  افزایش میزان نور در اتاق می شوند. همیشه ایمنی شماره یک هنگام قرار دادن آینه ها بر روی سقف بود.

 طراحان سقف های آینه ای بسیار به استفاده از آنها توصیه می کنند. با این وجود بسته به سبک تزیین شما می تواند لمس زیبایی را به اتاق شما اضافه کند.

آینه ها فضا ها را باز می کنند و نور را منعکس می کنند و با توجه به  اتاق خواب شما که هر نوع نور طبیعی یا مصنوعی  که دارد ، روشن تر به نظر می رسد. سقف های آینه دار همچنین می توانند لمسی از زرق و برق را به اتاق خواب اضافه کنند و با یک سبک دکوراسیون معاصر یا هنری به خوبی کار می کنند. یک لامپ لوستر یا آویز زیبا که از یک سقف آینه ای آویزان شده است ، لمس زیبایی را به آن می افزاید.

این سقف ها بسیار خیره کننده هستند و اکثرا آن را دوست دارند زیرا طبیعی به نظر می رسد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *