سقف کشسان سه بعدی

سقف کشسان سه بعدی

کاربرد سقف کشسان سه بعدی در مراکز بازی و سرگرمی یک عمل بسیار آسان در مقایسه با گزینه های دیگر است. با داشتن سقف های کششی می توانیم الگوی و نقوش مورد نظر خود را در این مکان ها اعمال کنیم.

سقف کششی نه تنها در مورد سقف اعمال نمی شود بلکه از آنجا که ما همچنین می توانیم سقف تنشی را روی دیواره های جانبی بکار ببریم ، می توانید با سقف های کششی ، کل فضای را به یک محیط کاملاً متفاوت تبدیل کنید.

می توانید سیستم های سقف کششی چاپ شده خاص و مناسب برای کودکان را روی دیوارها و سقفها بکار ببرید و قهرمانان کارتونی را که کودکان دوست دارند بچسبانید.

سقف کشسان سه بعدی

گروه پارتاک بهترین اجرا کننده سقف کشسان اصفهان

دکوراسیون سقف

با این حال ، با استفاده از سقف کشش روشن و شفاف ، می توانید همه چیز را رنگارنگ کنید. بنابراین با یان کار کودکان نمی خواهند از محیط بیرون بروند.

اگر از این مراکز تفریحی درآمد زایی می کنید ، با این نوع طراحی ، کودکی که می خواهد وارد آن محل شود ، می تواند تعداد طبقات بیشتری را برود و خانواده ها را با زیبایی محیط متقاعد کند وبیشتر در آن محل بمانندکه این خود باعث درآمد بیشتر برای شما می شود.

اگر می خواهید در مراکز تفریحی و بازی سقف کششی داشته باشید ، می توانید شرکت ما را انتخاب کنید که پیشرو در ساخت و مونتاژ آثار سیستم های سقفی است. از آنجا که رضایت مشتری را در اولویت قرار می دهیم ، می توانیم تضمین کنیم که رضایت 100٪ در کار ما وجود دارد

سقف های کششی در بسیاری از زمینه های زندگی ، خانه و فضای اجتماعی استفاده می شوند. بسیاری از افراد سیستم سقف کششی را که دارای امکان نصب بسیار کاربردی می باشد ترجیح می دهند.

انواع سقف های کششی زیادی وجود دارد. متداول ترین انواع سقف های کششی سقف های کشش شفاف ، سقف های کششی چاپ شده با اشعه ماوراء بنفش ، پایه آج لاکی و سقف های کشش چاپی هستند.

سیستم های باریسول می توانند برای شکل دادن به تعداد زیادی از اشکال سه بعدی چشمگیر که خود که برای انواع پروژه ها استفاده می شوند دستکاری شوند.

با استفاده از آخرین فن آوری ها ، پروفایل های آلومینیومی باریسول را می توان به راحتی با مواد کششی باریسول سازگار برای پیروی از خطوط ساختار سه بعدی خم کرد.

ساختارهای باریسول سه بعدی

سقف کشسان سه بعدی

برای دیدن انواع اجرای باریسول اصفهان اینجا کلیک کنید.

برای تکمیل طراحی سه بعدی خود می توانید از باریسول شفاف برای ساختارهایی که دارای نور پس زمینه و از باریسول آکوستیک برای کنترل صدای بهتر استفاده کنید.

قاب های ما از یک آلومینیوم محکم ساخته شده است که هم قدرت و هم انعطاف پذیری طراحی را ارائه می دهد. آنها 100٪ قابل بازیافت هستند و با استفاده از 75٪ آلومینیوم بازیافت شده ساخته می شوند.

باریسول می تواند معماری هایی از قبیل قوس و امواج را ایجاد کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *