اجرای سقف کشسان اصفهان

سقف باریسول چیست

سقف باریسول چیست

باریسول نام تجاری  اجرای سقف کشسان است که بیش از 50 سال پیش توسعه یافته است ، این محصول منحصر به فرد در فرانسه تولید می شود و در 100 کشور جهان تقاضای جهانی توسط شبکه ای از فروشندگان برآورده می شود. علاوه بر کاربرد سقف ، اجرای سقف باریسول در اصفهان می توان برای پوشش های دیواری ، دیفیوزرهای نور ، پانل های شناور ، نمایشگاه ها و اشکال خلاق استفاده کرد. باریسول امکان استفاده از انواع اتصالات نور ، مشبک و نقاط ثابت را با استفاده از پشتیبانی اختصاصی فراهم می کند. باریسول یک سیستم سقف معلق است که از دو مؤلفه اساسی ، مسیر پیرامونی و غشای پارچه سبک وزن تشکیل شده است.

سقف باریسول چیست

پارچه باریسول

پارچه باریسول تقریباً است. PVC با ضخامت 0.2 میلی متر ، کاملاً قابل بازیافت ، در بیش از 230 رنگ و 18 نوع مختلف در دسترس است. این محدوده شامل انواع مات ، ساتن ، براق ، فلزی ، جیر ، آینه ، سوراخ شده ، شفاف ، آکوستیک و انواع بازیافتی است. غشای شفاف برای پخش کننده های نور ، نور پس زمینه و طرح ریزی ایده آل است.پارچه که برای دستیابی به جلوه های اضافی قابل چاپ یا رنگ آمیزی است کاملاً ضد آب ، قابل شستشو و در برابر بخار غیرقابل نفوذ است. ورق های سبک وزن به صورت سفارشی از مواد رول ساخته می شوند تا هر شکل و اندازه ای را تشکیل دهند. هر پنل دارای یک “Harpoon Edge” جوش داده شده با التراسونیک است که به مسیر وصل می شود.

چرا باریسول را انتخاب کنیم

سقف های کشیده باریسول در بازسازی یا ساخت و ساز ساختمان های جدید تطبیق می یابد. راه حل عالی برای حل مشکلات فنی ، آنها یک طراحی منحصر به فرد و یک نتیجه عالی ارائه می دهند. از مزایای سقف کشسانی باریسول می توان سهولت کار با آن را در نظر گرفت که دارای نصب کاملا منظم می باشد و قابلیت جداشدن راحت و اتصال مجدد آن در هر زمان که بخواهید . همچنین مقاوم در برابر رطوبت ، مانعی موثر در برابر بخار و ذرات آب می باشد و ضد آب می باشد و مقاوم در برابر صدمات ناشی از جریان شدید آب می باشد.

ویژگی های سقف باریسول

  • تحمل وزن بالا
  • ترکیب با سایر سقف ها
  • خاصیت آکوستیک
  • تنوع در رنگ و طرح آن

امنیت سقف کشسانی باریسول

سقف کشسانی باریسول به خاطر سبک وزنی آن در صورت زلزله و یا انفجار صدمه ای به افراد و یا اشیای زیر آن وارد نمی کند. این سقف دارای کابل پلنام می باشد و از ایجاد الکتریسیته ساکن خودداری می کند. و ضد حرق و غیر سمی می باشند.

مراقبت های سقف کشسانی باریسول

سقف کشسانی باریسول ظرف مدت چند دقیقه توسط کادر مجرب انجام می شود و در صورت وقوع صدمات ناشی از جریان آب ، تعمیر تجهیزات فنی و نصب وسایل جدید دسترسی آسان به کابل پلنام دارد. نگران تمیز کردن آنها نباشید چرا که به راحتی پاک و تمیز می شوند.

سقف باریسول چیست

در این مقاله با سقف کشسانی باریسول آشنا شدید برای کسب اطلاع بیشتر تماس حاصل بفرمایید.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *