نورپردازی سقف کشسان

نورپردازی سقف کشسان

نورپردازی سقف کشسان

در این مقاله در مورد انواع نورپردازی این نوع سقف صحبت کنیم و اطلاعات در خواستی مشتریان عزیز را تکمیل کینم. یکی از ویژگی های مهم در انواع سقف کشسان نور پردازی به کار رفته در این نوع سقف کاذب می باشد. اجرای نور پردازی در سقف کشسان با توجه نوع آن می تواند تاثیر زیادی در نمای سقف ایجاد نماید. همچنین می تواند با توجه به رنگ به کار رفته در نور پردازی ، سقف کشسان را متفاوت جلوه داد.

سقف کشسان سقفی است که با استفاده از پارچه های ساده ، سقف خانه شما را با مدل ها و طرح های مختلف تزئین کرده و حال و هوای متفاوتی در خانه شما ایجاد میکند.

با اجرا سقف کشسان اصفهان ، شما میتوانید الگوی مورد نظر خود را روی سقف پیاده سازی کنید.شما حتی میتوانید با اضافه کردن چراغ های ساده با رنگ های مختلف در قسمت داخلی سقف کشسان ، زیبایی سقف و خانه خود را دو چندان کنید.

سقف های کششی علاوه بر خانه می توانند برای محل کار شما نیز استفاده شوند.از آنجا که می توانیم با استفاده از سقف های کششی الگوی و شکل مناسب را به درخواست خود ارائه دهیم ، می توانیم مناسب ترین سقف را برای کار در دفتر خود تهیه کنیم.تصور کردن سقف بدون هیچگونه نورپردازی دشوار است.مزیت استفاده از سقف کشسان این است که شما میتوانید طیف گسترده ای از لامپ ها را با شکل ها و رنگ ها و اندازه های مختلف روی آن پیاده سازی کنید.از لوستر ، نوار  LED گرفته تا چراغهای روشنایی در اندازه ها و شکل های مختلف.

روشنایی سقف کشسان

در انواع سقف کشسان می توان به چند مورد نور پردازی اشاره کرد:

اس ام دی به دو صورت شلنگی و شاخه ای

انواع مهتابی

ال ای دی لوله ای

انواع بلوکی

که موارد بالا بیشترین استفاده در سقف های نور گذار دارند.

در انواع سقف های لاکر، جیر، آینه ای ، مخمل و….. که خاصیت عبور نور را ندارند، نور پردازی روی خود سقف کشسان انجام میگیرد که این نور پردازی ها عبارتند از :

انواع هالوژن

لامپ های کریستالی در اندازه و طرح های مختلف

انواع لامپ های کوچک و بزرگ

فیبر نوری در اندازه و طرح های مختلف

لامپ LED

اعتقاد بر این است که نصب LED ها روی سقف کشسان بیشترین سود را دارد ، زیرا آنها الکتریسیته کمی مصرف می کنند.آنها همچنین عمر طولانی دارند.چنین لامپ هایی مناسب و سودآور هستند ، زیرا به هزینه های زیادی احتیاج ندارند.طبق گفته فروشگاه ها ، بیشتر افراد لامپ های LED را برای نصب در سقف های کشسان خریداری می کنند ، به همین دلیل تقاضا برای آنها به طور مداوم در حال رشد است.

لامپ هالوژن

انواع نورپردازی سقف کشسان

از دیگر گزینه های مناسب روشنایی برای اجرای باریسول اصفهان ، لامپ های هالوژن هستند.لامپ های هالوژن برای اتاق هایی که به نور زیادی احتیاج دارند ، ایده آل هستند.لامپ هالوژن نوعی لامپ رشته ای است که از گاز هالوژن استفاده می کند تا هم میزان تولید نور و هم طول عمر را افزایش دهد.آنها با راندمان نسبتاً بالا ، کیفیت نور و عمر بالا در مقایسه با لامپهای رشته ای معمولی شناخته شده اند.

اما لامپ های مورد استفاده در سقف کشسان ممکن است بشکنند ، یا بسوزند و نیاز به تعویض داشته باشند.در اغلب موارد ، وسایل روشنایی ارزان قیمت خیلی زود خراب می شوند. بنابراین ، بهتر است یک بار برای لامپ با کیفیت بالا هزینه کنید تا نخواهید بعد از گذشت مدت کوتاه ، برای خرید لامپ مجدد هزینه کنید.

تعویض لامپ در سقف کششی به دلایل دیگری نیز انجام میشود.در برخی از موارد افراد با تغییر طراحی دکوراسیون اتاق ، وسایل روشنایی گذشته روی سقف را نیز تغییر میدهند.هنگامی که سقف کشش کاملاً تغییر یابد ، لامپ های ساخته شده در آن به ناچار تغییر خواهند کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *