کاربرد رنگ های خنثی در دکوراسیون داخلی

نصب سقف کشسان چقدر طول می کشد

نصب سقف کشسان چقدر طول می کشد

از ما به عنوان تولید کننده ، نصب کننده و تأمین کننده سقف های کشسان سؤالات زیادی پرسیده می شود و ما آنها را دوست داریم!ما متوجه می شویم که سقف کشسان هنوز هم ایده نسبتاً جدیدی برای بسیاری از افراد است ، بنابراین ما با خوشحالی زمانی را برای پاسخگویی به سؤالات مشتری در نظر می گیریم.یکی از سؤالاتی که زیاد از ما پرسیده می شود این است که نصب سقف کشسان چقدر طول می کشد.اگر ادامه این مطلب را مطالعه کنید به این سوال ذهن شما و سؤالات دیگر شما در مورد سقف کشسان پاسخ خواهیم داد.پس لطفا همراه ما باشید.

سیستم سقف کشسان بیش از 40 سال پیش در اروپا پدید آمده و عمدتا به عنوان راه حلی برای ترمیم سقف های آسیب دیده مورد استفاده قرار می گرفت.امروزه ، آنها به یک ویژگی طراحی تبدیل شده اند که می توانند جایگزین گچ بری یا کاشی های سقفی در فضاهای موجود یا در پروژه های ساختمانی جدید شوند.

سقف کشسان اصفهان در زیر سقف اصلی نصب می شود و نصب آن آسان است و به همین جهت نصب آن زیاد طول نمی کشد.عوامل زیادی هستند که در مدت زمان نصب سقف کشسان تاثیرگزار هستند از جمله میزان فضایی که قرار است ، پوشش داده شود.هرچه فضا بیشتر باشد ، مطمئنا زمان بیشتری طول می کشد تا سقف کاذب نصب شود.پس بطور کلی میتوان گفت که زمان نصب سقف کشسان به اندازه و پیچیدگی پروژه بستگی دارد.

سقف کشسان این مزیت بزرگ را دارد که خیلی سریع نصب می شود (معمولاً حتی در 1 روز) و همچنین بدون خاک و شکستگی زیاد نصب می شود ، اینها مزایای بسیار بزرگی است که باعث می شود مردم ترجیح دهند ، سقف کشسان را انتخاب کنند.

سقف کشسان اصفهان

سقف کشسان برای چه نوع ساختمان هایی توصیه می شود؟

سقف های کشسان را می توان در هر مکانی استفاده کرد ، اما به دلیل مزایایی که از نظر مقاومت ، دوام ، نگهداری کم و بهداشت دارند ، شما معمولاً آنها را در مدارس و مهد کودک ها ، بیمارستان ها ، آزمایشگاه ها ، مراکز تفریحی ، استخرها و رستوران ها خواهید یافت.علاوه بر این ، سقف های کشسان در استادیوم ها ، اماکن ورزشی ، موزه ها ، سینما ، تئاتر ، کلیساها ، مراکز خرید ، مغازه ها ، غرفه های سالن های اتومبیل و نمایشگاه ها قابل استفاده هستند و فضایی متفاوت ایجاد خواهند کرد.بطور کلی میتوان گفت که این نوع سقف کاذب را میتوان در هر جایی نصب کرد.چه جالب!

چگونه از سقف کشسان مراقبت کنیم؟

مراقبت و نگهداری از سقف باریسول اصفهان خیلی راحت است.برخلاف سقف های سنتی ، سقف های کشسان ترک نمی خورند.بوم ضد آب است و در صورت خرابی فنی یا جاری شدن سیل می تواند تا 100 لیتر آب در هر متر مربع سقف را در خود نگه دارد و در نتیجه از اموال شما در برابر آسیب محافظت می کند.تمیز کردن آنها نیز آسان است ، فقط کافیست از یک پارچه مرطوب استفاده کنید!

سقف های کشسان چه مدت دوام می آورند؟

خوب ، ما 10 سال ضمانت ارائه می دهیم ، اما سقف های کشسان می توانند بسیار طولانی تر باشند.به احتمال زیاد قبل از اینکه بخواهید به دلیل فرسودگی آنها را تعویض کنید ، می خواهید طرح را تغییر دهید (که انجام آن بسیار ساده است).

دوستان و همراهان عزیز ، از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید ، نهایت تشکر را داریم.امیدوارم که به تمام سؤالات شما پاسخ داده باشیم.اگر هنوز سؤالاتی هست که شما به دنبال پاسخ آنها هستید ، لطفاً با ما تماس بگیرید ، ما راهنمای شما خواهیم بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *