دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی

دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی

دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی

سالن پذیرایی مهمترین قسمت هر خانه است و به همین دلیل ارزش دارد که روی زیبایی و راحتی چنین اتاقی ، سخت کار کنید.اگر نقش یک طراح را بر عهده گرفتید ، پس بخاطر داشته باشید که سالن باید با بقیه خانه مطابقت داشته باشد.

با وجود افزایش جمعیت ، فرصت داشتن یک آپارتمان عظیم با یک سالن بزرگ برای یک فرد معمولی معمولاً وجود ندارد.اما راهکارهایی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید فضای کوچک سالن را طوری طراحی کنید که آنجا بزرگ تر به نظر برسد.

یکی از راه حل ها بکار بردن رنگ های روشن است.حتما همه شما میدانید که استفاده از رنگ های روشن باعث بزرگ تر نشان دادن فضا می شود.برای این منظور می توانید برای طراحی دیوارها از رنگ های روشن کاغذ دیواری استفاده کنید.هم چنین میتوانید نصب آینه ها را در نظر بگیرد.فراموش نکنید که تقریباً موضوع اصلی سالن آینه است.البته اعتقاد بر این است که نباید در استفاده از آینه زیاده روی کرد.

بعلاوه در نظر داشته باشید که برای یک فضای کوچک لازم نیست که مبلمان خیلی بزرگ در نظر بگیرد.

دکوراسیون پذیرایی

در فضاهایی که پنجره وجود ندارد و نمیتوان از نور طبیعی خورشید در روز استفاده کرد ، باید در طراحی دکوراسیون داخلی از رنگ های روشن استفاده کرد.

استفاده از طرح رنگی کاملاً سفید یا بژ برای تزئین سالن های کوچک معمول است.این کار برای بزرگ جلوه دادن اتاق انجام می شود.با این حال ، استفاده از مقدار زیادی از همان رنگ می تواند کسل کننده و یکنواخت شود.برای شکستن این موضوع ، می توانید یک رنگ روشن مانند زرد را بر روی دیوار لهجه ، بالش ها ، صندلی بیانیه یا حتی چراغ های جانبی اضافه کنید!مراقب باشید در این کار زیاده روی نکنید!

شرکت طراحی داخلی اصفهان با طراحی اپارتمان و همچنین طراحی باغ در اصفهان به عنوان بهترین شرکت طراحی داخلی اصفهان اماده انجام کلیه پروژه ها میباشد.

نورپردازی سالن پذیرایی

نورپردازی سالن پذیرایی

سالن پذیرایی شما باید پرنور باشد و این با نورپردازی مناسب حاصل می شود.نورپردازی یکی از اولین مواردی است که مهمان در داخل خانه متوجه آن می شود و برای همین از اهمیت بالایی برخوردار است.متأسفانه ، در فرآیند طراحی داخلی ، نور اغلب نادیده گرفته می شود ، اما اگر ابتدا با نورپردازی شروع کنید ، می توانید فضایی زیبا و منظم ایجاد کنید که هم شما را آرام می کند و هم انرژی شما را بالا می برد.

اگر نور شما خوب نباشد می تواند روحیه کل خانه شما را خراب کند.نورپردازی همچنین می تواند به یک اتاق کوچک کمک کند تا به جای تنگ بودن ، دنج به نظر برسد.

سقف

برای طراحی و تزئین سقف سالن پذیرایی ، راه های زیادی وجود دارد.در حال حاضر بیشتر صاحبان املاک به دنبال سقف های کاذب هستند.سقف کاذب کناف ، سقف باریسول اصفهان ، سقف کاذب شیشه ای و غیره.من به شما سقف کاذب کشسان را پیشنهاد می دهم ، چون هم نسبت به سایر روش های پوشش سقف ، مدرن تر است و هم با استفاده از آن میتوان زیبایی خاصی در سقف سالن پذیرایی ایجاد کرد.شما هر طرحی را که دوست دارید ، میتوانید در سقف کاذب کشسان اجرا کنید.آیا این به نظر شما خوب نیست؟به نظر من که سقف کشسان اصفهان گزینه ای منحصربفرد برای طراحی سقف است.

سقف کشسان اصفهان

کفپوش

هنگام انتخاب کفپوش برای سالن پذیرایی خانه خود مواظب باشید و موردی را انتخاب کنید که لغزنده نباشد.سرامیک ممکن است لغزنده باشد.به نظر من کفپوش های چوبی ، بهترین گزینه هستند ، اما آنها به مراقبت زیادی نیاز دارند ، چون در برابر رطوبت آسیب می ببینند ، این در حالی است که کفپوش های پی وی سی در برابر رطوبت مقاوم بوده و در مقابل کفپوش های چوبی به برنامه مراقبتی کمتری نیاز دارند.اما همه ما می دانیم که کفپوش های چوبی زیباتر هستند و البته گران تر.

شما به عنوان صاحب خانه و متناسب با سلیقه خود و در نظر گرفتن سبک کلی خانه ، باید کفپوش مناسب را برای سالن پذیرایی خود انتخاب کنید و جلوه ای منحصربفرد در منزل خود ایجاد کنید.

صرفه جویی

در حین طراحی فضای داخلی سالن خود باید به تهویه هوا توجه کنید! با استفاده از پنجره های بزرگ ، اجازه دهید نور خورشید به اندازه کافی از داخل اتاق عبور کند.همچنین ، دیوارها را با لحنی خنثی رنگ آمیزی کنید تا اتاق روشن و زیبا شود.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *