معرفی انواع سقف

معرفی انواع سقف

سقف بخشی جدایی ناپذیر از دکوراسیون خانه شماست.مهم نیست که سقف خانه شما از چه نوعی باشد ، مهم این است که سقف به خوبی با دیوارها و بقیه خانه همخوانی داشته باشد.

قبل از انتخاب نوع سقف برای خانه خود ، بهتر است سبک خانه ای را که دارید ، بودجه خود و ظاهری که می خواهید به دست آورید ، در نظر بگیرید.قبل از ساختن و یا نوسازی ، درک انواع سقف ها ، شکل ظاهری آنها ، نحوه استفاده از آنها و مزایا و مضرات آنها مهم است.ما نمونه هایی از متداول ترین انواع سقف ها را برای کمک به شما گردآوری کرده ایم.

جهت اطلاع از قیمت اجرای بارسیول اصفهان کلیک کنید.

سقف چوبی

سقف چوبی

بیشتر صاحبان خانه توجه خود را به کفپوش ، مبلمان و پرده و کابینت معطوف می کنند ، اما تقریباً هیچ توجهی به سقف نمی کنند.سقف می تواند به تعریف سبک اتاق کمک کند.

سقف چوبی یکی از محبوب ترین گزینه ها برای طراحی داخلی یک پروژه است.سقف های چوبی نه تنها بسیار بادوام هستند ، بلکه به فضاها جلوه ای لوکس و مدرن می بخشند.5 دلیل اصلی برای انتخاب سقف چوب در یک پروژه وجود دارد.

  • نصب آسان
  • زیبایی
  • چوب ماده ای متخلخل است که به عنوان یک جاذب طبیعی آکوستیک عمل می کند.
  • ایزولاسیون حرارتی:چوب عایق طبیعی است و استفاده از آن می تواند به کاهش مقدار انرژی مورد نیاز برای گرم کردن یک فضا کمک کند.
  • بازیافت محیطی ، بازیافت آسان و تجزیه پذیری آسان: چوب منبعی است که همیشه در طبیعت در دسترس است.علاوه بر این ، به راحتی قابل بازیافت و تجزیه پذیر است.

سقف کاذب

سقف کاذب

سقف کاذب معمولاً سقف زیر سقف اصلی اتاق یا ساختمان است.به عبارتی دیگر سقف کاذب از یک سطح سبک تشکیل شده است که بطور مکانیکی به زیر سقف اصلی متصل شده است.سقف کاذب می تواند برای بسیاری از اهداف اتخاذ شود:

  • اهداف زیبایی شناسی: برای اصلاح ابعاد یک اتاق و پنهان کردن برخی عیوب سقف مانند تیرها.
  • اهداف زیست محیطی: برای جلوگیری از اتلاف انرژی / عایق صوتی
  • اهداف کارکردی: از فضای بین سقف و سقف کاذب می توان برای قرار دادن چراغ های LED یا کابل های سیستم الکتریکی و مجاری تهویه مطبوع و سایر وسایل جانبی استفاده کرد.

برای اجرای سقف کاذب از مواد مختلفی مثل گچ ، پی وی سی و … استفاده میشود که انتخاب مواد ، به کاربرد و طراحی سقف کاذب بستگی دارد.

سقف کاذب کناف

کناف نوعی صفحه روکش دار گچی است که با استفاده از آن میتوان زیبایی خاصی به سقف و حتی دیوار خانه ها بخشید.سقف کاذب کناف ، سبک ، عایق صدا ، مقاومت در برابر آتش و عایق خوب حرارتی است.

سقف کاذب کشسان

سقف کاذب کشسان

سقف کشسان جدید ترین و مدرن ترین نوع سقف کاذب است.با اجرای سقف کشسان اصفهان و ایجاد نورپردای های زیبا در آن ، میتوان زیبایی و جلوه خاصی به سقف ساختمان ها بخشید.سقف کاذب از یک پارچه از جنس pvc تشکیل شده که این پارچه خاصیت کششی دارد.استفاده از سقف کشسان مزایای بسیار زیادی دارد که از مهمترین آنها میتوان به قابلیت جابجایی ، نصب آسان ، قابلیت شستشو ، مقاوم در برابر گرما و آتش سوزی اشاره نمود.با استفاده از سقف کشسان شما میتوانید هر طرحی را روی سقف و یا دیوار خانه خود ایجاد کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *