مزایای استفاده از سقف کاذب در آشپزخانه

مزایای استفاده از سقف کاذب در آشپزخانه

بهتر است از سقف کاذب در آشپزخانه استفاده شود

آشپزخانه – یکی از مکان های مهم در خانه است ، بنابراین بهبود آن در ایجاد یک فضای راحت در ساختمان مهم است. امروز بسیاری از انواع مختلف سقف آشپزخانه وجود دارد . در سال های اخیر سقف های جدید تری به بازار آمده و مورد استقبال قرار گرفته اند. یکی از انواع آن سقف های کاذب می باشد که با پیدایش این سقف ها مدل های قدیمی منسوخ شده اند. زیرا مردم به سمت مدرنیته گرایش پیدا کرده اند.

جوانب سقف کاذب در آشپزخانه

امکان استفاده از سقف کاذب در آشپزخانه به دلیل داشتن چندین مزیت ایجاد می شود:
به نظر می رسد شسته و رفته و زیبا است ، به پنهان کردن همه نقایص و کاستی های سقف قدیمی کمک می کند. نیازی به آماده سازی سطح برای نصب آن نیست (نیازی به خارج کردن سقف موجود بر روی ترک های اصلی ، برآمدگی ها ، جاهای خشن و ناهموار) نیست و این باعث می شود نصب سقف از نظر کاری کمتری باشد.
سقف کاذب این امکان را به شما می دهد تا عبور موارد زیادی را در سیستم های ارتباطی آشپزخانه – سیم ، لوله ، سیستم آتش و تهویه مخفی کنید.
فضای بین سقف و طراحی جدید همان سقف مناسب است که بتوان عناصر دستگاههای روشنایی را در آن قرار داد.

مزایای استفاده از سقف کاذب در آشپزخانه

برای اجرا ی سقف کشسان اصفهان اینجا کلیک کنید.

سقف کاذب در آشپزخانه

در نتیجه پخت و پز در آشپزخانه ، بخار زیادی تولید می شود ، پس سقف مورد استفاده در آشپزخانه باید در برابر رطوبت مقاوم باشد که سقف های کشسان به دلیل داشتن این ویژگی برای آشپزخانه مناسب می باشند.
نصب ایت سقف ها نسبتا آسان است حتی زمانی که دیوارها دارای اشکال خاص و یا دارای طاقچه و گوشه های زیاد می باشند.
سقف های معلق را می توان از هم جدا کرد و در صورت لزوم به اتاق دیگری منتقل کرد تا دوباره آن را نصب کنید.
در صورت آسیب دیدن هر قسمت از سقف ، به راحتی می توان آنرا جایگزین جدید کرد و نیازی به برچیدن کل سقف برای این کار نیست. با توجه به طراحی خاص سقف کافی است که فقط مورد آسیب دیدن آن رعایت شود.

سقف  آشپزخانه

مزایای استفاده از سقف کاذب در آشپزخانه
همانطور که مشخص است ، در آشپزخانه در هنگام پخت و پز دوده ، ذرات ریز چربی پاشیده می شوند. پس باید سطح سقف را با محلول های مختلف چربی زدایی کرده و بشوییم.
در مورد طرح ، سطح سقف معلق را می توان در یک رنگ یا در چندین رنگ رنگ طراحی کرد ، همه این ها بستگی به سلیقه خریدار دارد. می تواند سطح صاف و یا سوراخ شده باشد. با مقاومت خاص این نوع از سقف ، طرح سطح سقف های معلق در آفتاب محو نمی شود ، بنابراین نیازی به بروزرسانی منظم این پوشش تزئینی نیست.

طیف سقف های معلق برای آشپزخانه

برای استفاده از سقف های کاذب در آشپزخانه مهم است که منطقه آشپزخانه نه تنها زیبا ، بلکه کاربردی باشد. طیف گسترده ای از عناصر و پانل های سقفی معلق به شما امکان می دهد تا به سبک و طراحی دلخواه بخود برسید.
سقف های امروزی بسیار محبوب هستند و موجب صرفه جویی در فضا می شوند و علاوه بر این ، می توان آن را در مناطق مختلف آشپزخانه تقسیم کرد. و نصب نورپردازی بر روی سقف مطابق با سلیقه شما آن را زیباتر و در هنگام صرف غذا جو مثبت ایجاد می کند.

مزایای استفاده از سقف کاذب در آشپزخانهمزایای استفاده از سقف کاذب در آشپزخانه

برای زیباتر شدن خانه خود اجرای سقف کشسان اصفهان را ببینید.

بدون شک ، سقف در آشپزخانه یکی از اجزای به وجود آورنده دکوراسیون مدرن می باشد. ماندگاری و سهولت استفاده آن موجب صرفه جویی می شود و طیف گسترده ای از رنگ ها به شما امکان می دهد هر کدام را که دوست دارید در طراحی سقف انتخاب کنید. عوامل تعیین کننده هنگام انتخاب سقف ، ویژگی هایی از قبیل کارایی ، ایمنی و کیفیت بالا است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *